TARTI ALETİNİZİN MUAYENESİNİ YAPTIRINIZ

  • Ana Sayfa
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • Kalite Politikamız
    • Bilgilendirme
  • HİZMETLER
    • Otamatik Tartı Aletleri
    • Otomatik Olmayan Tartı
    • Periyodik Muayene
    • Tamir Sonrası Muayene
  • DÖKÜMANLAR
    • Hizmet Talep Formu
    • TSE Hizmet Yeri Yeterlilk
    • İşyeri Yetki Belgesi
    • Personel Yetki Belgesi
    • Kanun ve Yönetmelik
    • Muayene Ücretleri
  • BAĞLANTILAR
    • Bağlantılar
  • İLETİŞİM
    • Bize Ulaşın
  • Daha fazlası
    • Ana Sayfa
    • KURUMSAL
      • Hakkımızda
      • Kalite Politikamız
      • Bilgilendirme
    • HİZMETLER
      • Otamatik Tartı Aletleri
      • Otomatik Olmayan Tartı
      • Periyodik Muayene
      • Tamir Sonrası Muayene
    • DÖKÜMANLAR
      • Hizmet Talep Formu
      • TSE Hizmet Yeri Yeterlilk
      • İşyeri Yetki Belgesi
      • Personel Yetki Belgesi
      • Kanun ve Yönetmelik
      • Muayene Ücretleri
    • BAĞLANTILAR
      • Bağlantılar
    • İLETİŞİM
      • Bize Ulaşın
  • Ana Sayfa
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • Kalite Politikamız
    • Bilgilendirme
  • HİZMETLER
    • Otamatik Tartı Aletleri
    • Otomatik Olmayan Tartı
    • Periyodik Muayene
    • Tamir Sonrası Muayene
  • DÖKÜMANLAR
    • Hizmet Talep Formu
    • TSE Hizmet Yeri Yeterlilk
    • İşyeri Yetki Belgesi
    • Personel Yetki Belgesi
    • Kanun ve Yönetmelik
    • Muayene Ücretleri
  • BAĞLANTILAR
    • Bağlantılar
  • İLETİŞİM
    • Bize Ulaşın

Kalite Politakamız

  • Her zaman müşteri ve müşteri malına ait bilgi gizliliğini korumak ve sağlamak.
  • Tecrübeli, nitelikli, profesyonel elemanlara ve doğru kaynaklara sahip olmak, bu olgular ile denetimleri ilgili standartlara uygun olarak gerçekleştirmek.
  • Hatalar oluştuktan sonra düzeltmek yerine, bu hatalar oluşmadan önleyici tedbirleri almak.
  • Yaptığımız her işi ilk seferinde ve sürekli olarak doğru yapmak.
  • Kalite yönetim sistemine uygun olarak tüm faaliyet ve süreçlerde, sistematik ve planlı bir şekilde tüm personelimizin katılımı ile, sürekli gözden geçirmeler ile iyileştirmeyi ve gelişmeyi sağlamak.
  • Müşteri memnuniyetinin ölçülmesi ve müşteri beklentilerinin değerlendirmesini geleceğe dönük iyileştirmeler için kaynak kabul etmek.
  • Tüm Türkiye'de müşterilere hizmet sağlayacak yetenekte olmak.
  • Müşterilere daha iyi hizmet verebilmek için, teknolojik ve çağın gerektirdiği tüm yenilikleri takip ederek imkanlar dahilinde uygulamak. Firmamızın rekabet ve gelişim gücünü arttırabilmek.
  • Müşterilerin değişen ve gelişen ihtiyaç ve beklentilerine tamamiyle ve en üst düzeyde cevap verebilmek.
  • Kalite bilincini taşıyan güler yüzlü yönetim anlayışı ile en üstün kalite ve mevzuata uygun olarak etkin, verimli ve zamanında güvenilir hizmet vermek.
  • Çalışanlarının sağlığını, güvenliğini, bugününü ve yarınını güvence altına almak, bağlılığını ve memnuniyetini artırmak amacıyla sürekli aktiviteler düzenleyerek eğitim ve bireysel gelişimini artırmak, şeffaf yönetim ilkesi doğrultusunda bilgi, sorumluluk paylaşımı ile yetkilendirilmiş takım ruhunu sürekli zinde tutmak.
  • Başta üst yönetim olmak üzere tüm çalışanlar Kalser Kalite Politikası'nı uygulamaktan ve kalite sisteminin etkinliğini geliştirmekten sorumludur.

Telif Hakkı © 2024 ftm kalibrasyon ve muayene hizmetleri  - Tüm Hakları Saklıdır.

  • Ana Sayfa

Bu web sitesinde çerez kullanılır.

Web sitesi trafiğini analiz etmek ve web sitesi deneyiminizi optimize etmek amacıyla çerezler kullanıyoruz. Çerez kullanımımızı kabul ettiğinizde, verileriniz tüm diğer kullanıcı verileriyle birlikte derlenir.

Kabul Et

Duyuru

Tartı Aletinizin Muayene Başvurusunu 01.01.2025-28.02.2025 Tarihleri arasında Yapınız

Daha fazla bilgi edinin